01 april 2022

Wat als ..

Allemaal redenen om snel terug te gaan:

Kapotte fiets,

Koud,

Tegenwind,

Steile heuvels,

Eenzaam,

Zere kont,

Niet genoeg conditie,

Spierpijn,

In een greppel,

Regen,

Allemaal redenen om door te gaan: 

Avontuur, 

Uitdaging,

Warm,

T voorjaar tegemoet, 

Door de Camarque fietsen,

Zwemmen in de Middellandse zee,

Mooie ontmoetingen, 

Lekker met mezelf op pad, 

Voor de wind,

Zonnig,

Frans ophalen (de taal),

Prachtige natuur, 

Conditie opkrikken.


Link naar: Mijn eigen stem (uit 2008)

3 opmerkingen:

  1. Jouw lijstjes met redenen om door te gaan dan wel terug te gaan ...... geweldig! Die neem ik in me op en met me mee op mijn aanstaande fietstrip die dezelfde richting uitgaat maar zonder vaste route of einddoel.
    Geniet ze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig avontuur ben je aangegaan op mijn verkochte fiets ;)
    Leuk om je avonturen te mogen volgen 😇
    Super hoe je je lijstjes deelt met redenen om wel of niet door te gaan en dat de redenen om door te gaan ver overtreffend zijn.
    Erg inspirerend 💪
    Dank je wel voor het delen en ga er voor, ik ben benieuwd naar waar en wat dit avontuur je gaat brengen 🤗😃

    BeantwoordenVerwijderen