06 april 2022

Dag 2 van mijn "tocht der tochten" 😊

Ik droomde dat ik verdwaald was en dat ik bijna te laat kwam. En ik heb niet eens een deadline.πŸ€”

Heerlijk geslapen bij Harry. Zijn slaapzak uitgeprobeerd: dun, licht en geschikt voor tegen vorstige nachten. Ik denk dat ik te weinig vet heb... 
Dus toch de degelijke, dikke, zware slaapzak van mijn ouders weer achterop de fiets geknoopt. (Ik kan veel hebben, maar nachtelijke koude vind ik niks.)

Vandaag flinke regen en wind tegen. Goeie training voor mijn benen. Voor de wind had ik vermoedelijk nog geen conditie opgebouwd. Nu heb ik me van Spier naar Dedemsvaart bijna helemaal op het fietsen gestort. Tegen de Hollandse wind kan geen berg op 😁.

Kwam ik min of meer bij toeval langs het leuke huis in Linde, waar ik in mijn "zwervers jaren" nog op hond, kat, 2 paarden en huis heb gepast.
Helaas was de eigenaresse niet thuis.

Pauze in cafΓ© Dedemsvaart (weet je nog Peet? Toen was de stoel nog rosΓ©!) 
Komt mijn favoriete lied (van mijn "tijden van wanhoop") voorbij.
Het blijft een prachtig nummer met een geweldige tekst!  
 

Inmiddels  over de 1800 bezoekers waarvan minstens 50 van mijzelf πŸ˜‚. Vooral van de eerste dagen, om steeds te kijken of de lay-out aan mijn verwachtingen voldeed. 

Zo nog ff een stukkie toeren. Op naar de volgende slaapplek. Voor vanavond wordt het een " Vrienden op de fiets" locatie in Arrien, Bij Ommen. Ik ben Drenthe al uit. Waarschijnlijk met een gangetje van nog geen 10 km per uur, maar wat boeit het... Ik vind het leuk!

3 opmerkingen: