10 april 2022

zondag ☀️ rustdag

Gister ben ik met dit lied in mijn hoofd gaan slapen.
Link naar: Que Sara sara
Leuke tekst en vrolijk wijsje ๐Ÿ˜Š

Lekker daggie vandaag.
Josรฉ fietste een stuk met me mee.
Zonnetje in ons gezicht, wind in de rug, over mooie wegen en paden.
Bakkie thee op terras en afscheid genomen. 
Josรฉ is de laatste bekende die ik voorlopig tegen ga komen. 

Vanaf nu ga ik verder met mezelf en verder wss alleen maar voorbijgangers.
Prachtige route door de natuur en plots besefte ik dat ik het geluid van de stilte hoorde. Voor het eerst sinds ik op de fiets stapte geen gegier van de wind om mijn oren.
Vanmiddag kon ik bij weer aardige mensen via " Vrienden op de fiets" terecht in een geinige studio.
Samen thee gedronken in de serre. Hele levensverhalen, die blijven boeien!
daarna Ff lekker niks gedaan
Naja niks... Een beetje op de kaart die hier ligt zitten loeren, beetje routes bedenken, kijken of ik zonder heuvels bij de Middellandse Zee kan komen ๐Ÿ˜ en wat overnachtingen zoeken in Belgiรซ. Morgen fiets ik het land uit. ๐Ÿ˜Š
Vanavond nog een bakkie soep meegedaan in het grote huis bij Jan en Gerry. 

Ik bedenk me dat ik het land nog niet uit ben maar toch maar wel mooi de eerste stap heb genomen... Ik ben gegaan!! Ik zie nog een beetje tegen de heuvels op. Komende week zal ik het beleven. 

Nu eerst BZV ๐Ÿ˜Š ff kijken hoe het met oa. Maud gaat! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten