14 april 2022

De wereld begint klein

Het heeft geregend, niet hard en mijn tentje kan het hebben. Wel is alles vochtig in de ochtend en de wereld is klein als ik naar buiten kijk
ik kan de Maas bijna niet zien maar zie wel de contouren van het eerste vrachtschip, dat passeert in het stille water van de rivier, wonderschoon 😇.
Vanmorgen twijfelde ik nog ff... Mistig koud en ik vroeg me af waarom ik dit ook weer zo nodig wilde 🙃
En dan breekt de zon door. Met een paar plakken ontbijtkoek en water op een bankje aan de.... Maas 😊
Eigenlijk fiets ik de verkeerde kant op. Met de zon in de rug is het zicht mooier. De hele tijd achterom kijken is geen optie, voor je het weet fiets je de Maas in en kom er dan maar weer eens uit, met zo'n fiets vol zwaar spul.
Dinant. De naam komt me bekend voor. Als er grotten in Dinant zijn dan zijn we er vroeger vast wel eens geweest met onze ouders. Met een auto vol geladen, tijdens een vakantie. Toen we jong waren pasten we nog alle 6 achterin. Of 5 achter en 3 voor. En dan een karretje voor tent, bedden, stoelen en tafels. 🤣🤣  En... De blokfluiten gingen mee op vakantie. Dan konden we in de auto een van mijn vaders lievelingsliedjes oefenen.

Link naar: dit is uw orgel

Kan je je voorstellen? Met 2 blokfluiten in een volgepakte Renault 🤣 Dat we met zijn 8en niet horendol zijn geworden... 
En... Mijn fiets is sneller dan die van een man met een racefiets volgepakt met odlib tassen. En nadat ik een stuk verkeerd fietste (een heel mooi paadje, dat niet verder ging) haalde ik hem weer in 😊. 

Tentje neergezet onder een fruitboom en klaar voor vandaag. Ff appen, foto's van de dag kijken, wat drinken, bloggen (ook leuk voor later 😁)  en chillen in de zon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten