09 april 2022

Ga toch fietsen 🤣

T was een lekker relaxt middagje en een gezellig avondje in het huis van Chris. Met zijn huisgenoten gegeten terwijl reisverhalen en reisdromen over de tafel gingen. 
De dag rustig aan begonnen want met wind in de rug zou dat een eitje worden en Annelies ging graag een stukje mee. Nou dat ging lekker.  Het eerste stukje. Toen begon het keihard hagelstenen te regenen. Toen een heel stuk pal tegen de wind langs de dijk naar de tweede pont en die tweede pont gaat pas 1 mei...
Die had ik ff over het hoofd gezien. 
Dus Annelies weer terug naar Heelsum, ik op weg naar de brug bij Tiel. 
In strijd met/tegen de elementen.. Het is 6 graden en voelt als -6. Ik vind het allemaal best nog wel een leuke uitdaging. maar mijn benen hebben er al wel genoeg van 😳. T lijkt soms net of iemand me aan mijn bagage drager achteruit probeert te trekken.
Vanaf de brug over de Waal was de wind me een poos gunstig gezind.
Naja toch maar door geploeterd naar Veghel en nu in fijn gezelschap, net heerlijk gegeten en bijpraten met José.
Morgen weer een dag 😊.
Ik kijk er naar uit!

1 opmerking: