11 april 2022

Bang voor de bergen die gaan komen 🤔

Vandaag richting België bij Maaseik. Zenuwen in mijn buik.. als echte West- Friesin opgegroeid op het platte land, ben ik bang voor de heuvels (op de fiets dan). En zenuwen ontnemen de adem, wat weer niet bevorderlijk is voor de heuvels die gaan komen.
Een uurtje later, wat bruggen en lichte heuveltjes verder wordt het wat rustiger in mijn buik, gelukkig.
Want angst en vrijuit leven, gaan niet goed samen.

En verder... Dit is superleuk!! Op eigen kracht over paden en lanen door stad en land naar België. Dat geeft een heel goed gevoel!
Limburg, de provincie met de kapelletjes langs de weg.
Even gestopt en een kaarsje aangestoken voor oa. de overleden moeders 💕
Ik bedacht me dat het mij niet uitmaakt of je wel of niet in welke God dan ook gelooft. Een kapel hier en nu, en ook bv. de Ramadan geeft je ff tijd voor bezinning en dat kan volgens mij niet verkeerd zijn.

Vannacht slaap ik in een yurt in Kinrooi.

De man die me rondwijst is niet echt spraakzaam. En de gekochte nasi kan ik bij hun ook niet opwarmen. Naja geen probleem ik ben niet zo moeilijk en koud gaat het er ook goed in. Het zonnetje schijnt vandaag, het fietsen voelt vrij, mijn benen gaan goed, mijn spijkerbroek krijg ik al bijna niet meer over de kuiten 😳 en het lijkt verder qua weer ook een mooie week te worden. 

Wie doet me wat!
Ik heb het goed ☀️



Geen opmerkingen:

Een reactie posten