25 april 2022

2 seconden zon ☀️ vandaag...

De mannen kunnen goed koken!

Na een gezellig avondje tafelen, een goede nacht tussen de pc's en een vroeg ontbijt, weer op pad. (Etienne werkt thuis achter de pc's) Met bagger aan de wielen en bagger aan mijn schoenen. Door de bouwwerkzaamheden en de regen is de rode grond om het huis net klei.
Van de wielen is het snel afgefietst. Mijn schoenen en dus ook de trappers zien nog oranje. 
Net voor de bui op terras, bij een camping aan de Saone.
Mijn kleding keuze voor deze reis is perfect! Dunne, maar warme trui en wanten, regenpak en de schoenhoesjes die ik van Harry heb geleend houden me van buitenaf droog deze dagen! Door het fietsen met regenpak aan word ik evenzogoed nat. Van binnenuit dan. Lang stoppen is dan niet handig dan koelt het teveel af. Het is fris buiten maar fietsen maakt me warm.
Tijd voor een muziekje. Dagelijks krijg ik muziek opgestuurd van Bert 😊. Vorige week de dagen van de week, deze week de kleuren als thema. Love it 💕 (ook al is het soms niet geheel mijn smaak).
Pauzes onder bruggen en afdakjes.
Het mag een wonder heten als ik niet ziek word...
Deze dagen ben ik helemaal blij met de gastvrijheid van " warm showers". 
Ik moet er niet aan denken om straks in een tentje te moeten kruipen, 🤔 die ik eerst nog zou moeten opzetten ook. 
Lekke band 😳
2 km voor de overnacht plek... Eerst wilde ik lopen. Maar  het was droog dus op het gras toch maar eens gaan kijken of ik dit nog kan.
Plassen genoeg dus het lek vinden is geen probleem.
Gefixt vermoed ik.  Als nu het wiel er niet uitvalt onderweg, de rem het nog doet en de band hard blijft...dan kan ik het nog. 💪
Met Chris in Denemarken 2006 deden we er 10 minuten over 😊 (Dat was denk ik ook de laatste band die ik hoefde te plakken). Nu ietsje langer denk ik.
Gelukkig staat mijn bed voor de nacht alweer klaar...

2 opmerkingen:

  1. Wow, wat een plezier om je blog te volgen. Heerlijk, zoals je gewoon dag voor dag neemt zoals het komt. Ik wil ook ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn de keuzes leuk, als je gewoon geen keuze hebt 💚 Als je nog een boeddhistische klooster tegenkomt, wordt je zonder meer toegelaten. Helemaal zen 🙏

    BeantwoordenVerwijderen