08 april 2022

Gister was absurd, bizar...

T was absurd gister. Ik kwam soms niet tegen de wind in en zelfs lopend werd ik bijna weggeblazen. Een enorme uitdaging.
T is maar goed dat ik zware tent en slaapzak heb anders was ik weggewaaid. Ik heb Jezus, God en alles regelmatig flink toegesproken (vervloekt) 😯. Maar dat veranderde niet veel. 
wel mooie luchten als de stromende  regen het toeliet om verder dan de weg te kijken.
Dus af en toe pauze in een carport of in de luwte van een grote schuur of dikke boom en trappen weer...
Kolkend hoofd en kolkend water...
Gelukkig niet omgevallen, niet in sloten en of kanalen gewaaid, niet onder een auto of bus gezwiept. Vroeg vertrokken en op tijd in Apeldoorn πŸ™‚.
Blij met de support via de app πŸ₯°

Uit eten met Marcel, een uurtje door een prachtig hoekje van de  kroondomeinen gelopen (precies tussen de buien door), bij Truda bijgepraat en naar bed.
'S nachts rillingen als ik de wind door het dakraam hoorde 😳 (hahaha trauma). Ik kon me niet voorstellen dat ik de 68 km heb gehaald.

Nee dan vandaag 😍
Dit is het beter werk, niet teveel wind, zonnetje en prachtig gebied. De vogeltjes fluiten. Het is wel fris.
Door de Kroondomeinen bij Hoog Soeren, de Veluwe en de Planken Wambuis naar het huis van Chris in Heelsum. 
 

4 opmerkingen:

  1. jaaaa, vandaag ging het veel beter idd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. TopperrrrπŸ‘πŸ’ͺ. Je bent al mooi op weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb je een goeie vuurdoop gehad, de bergen wordeen een fluitje van een cent (misschien van 2 cent, maar goed!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na afzien is het goed uitrusten…met een verdiend voldaan gevoel! En dan de volgende dag je verdiende-loon…zon en een prachtig landschap. Heeft het aanroepen van God toch nog wat goeds gebracht πŸ˜‰.
    Ik heb respect voor jeπŸ™πŸ»πŸ‘‹πŸΌ

    BeantwoordenVerwijderen