05 april 2022

Pauze in Beilen

Tussenstop in Beilen, vluchtelingenwerk. Even nog wat dingetjes afronden op kantoor.


De eerste etappe... wat koud,

kriebels in de buik,

tegenwind,

nat en

Vergeten te ontbijten.

Ik vind het nu al leuk  😊



En de eerste zeer steile heuvel, tussen Beilen en Spier heb ik ook al doorstaan 🤣

Dus dit gaat helemaal goed komen.

De afgelopen maanden had ik mezelf een Netflix abonnement gedaan en er vervolgens goed gebruik van gemaakt, met oa. Het kijken van docu's over wereldfietsers. Dat was erg boeiend. Daardoor wel relatief veel bank gehangen.

Heerlijk om weer eens weer en wind te trotseren, terwijl mijn benen non stop rond gaan.
Als een verzopen kat kwam ik in Spier aan. Bij Harry op de bank, thee, fijne gesprekken en lekker gegeten.

35 km van huis. Ik voel me verwend en gelukkig en heb zin in morgen.  🥰

4 opmerkingen:

  1. Succes met je tocht. Mooie onderneming. (Kwam het tegen bij 'Vrienden op de fiets'- als gastadres met caravan in Arnhem)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooitgedacht -- dat je nog steeds geen rust hebt. Maar niet verbaasd. Back to basic -- de beste weg vooruit ☀️🙏💚

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fietstassen
    Zorg goed voor jezelf !!
    Fijn avontuur gewenst

    BeantwoordenVerwijderen