07 april 2022

Dag 3 de dag van de "zondvloed"

De eigenaar van dit alleraardigst huisje via" vrienden op de fiets" had nog een vergadering, dus heeft hij even snel wat uitleg gegeven, en gewezen waar ik de fiets in de schuur kon zetten, terwijl hij blij riep dat ik iemand ben die nog ouderwets op de fiets vakantie gaat. ( Hellen noemde me "ma Flodder op de fiets 😂")

Dit verdient nadere uitleg (niet voor iedereen 😊) Ik ben niet in het bezit van alle ultralight en professionele uitrusting die er tegenwoordig voor alles is. Ik heb er het geld niet voor over...
Het enige ultralight is mijn fiets en ben ik zelf misschien nog wel.
Tent, slaapzak, tassen en kleding komen gewoon uit mijn kast. 
De plastic tassen die ik nodig ben, om te zorgen dat alles droog blijft zijn het enige minpunt. Als iemand nog een goedkoop alternatief heeft...

Als ik de komende 3 dagen haal kom ik een heel end. Inmiddels heb ik 7 van mijn redenen om terug te gaan gehad. 😊 En ook 7 van de redenen om door te gaan. Sofar so good.

Inmiddels ben ik bij 50 op mijn knooppunten briefje en drink ik thee in Raalte. Nat tot op mijn hemd. Deze zondvloed kan mijn nieuwe regenpak blijkbaar niet aan. Maar...
Ik zie blauwe lucht 😊
Ennnn... Ik kan bijna niet verdwalen, zolang ik tegen de wind in ga, ga ik goed 😁
Intussen in het Veendammertje, het "suffertje" van Veendam


1 opmerking:

  1. fantastisch Mirjam, hier ook nog agu tassen uit 1988 in gebruik incl de plastictassen om de boel droog te houden, inmiddels wel kanotassen in bezit, maar die vind ik zwaar.
    wat een woei stond er he!

    BeantwoordenVerwijderen