12 april 2022

Een mooie dag voorbij getrapt 🚲

Het was goed wakker worden na een diepe slaap.
De man gister was niet erg spraakzaam. De eigenaresse van de yurt, die vanmorgen een lekker ontbijt kwam brengen, was enthousiaster. Een Nederlandse, die ooit naar België is verhuisd omdat ze het schoolsysteem maar niks vond, en in Nederland de leerplichtambtenaar achter haar aan kreeg, omdat ze haar kinderen van school haalde. 

Op tijd op pad, wat een feest.
Zonnig, warm genoeg, niet te heuvelachtig en de wind veel in de rug. Koffie bij de zorgboerderij.
Vandaag voelt het of ik vlieg. Dat doet me denken aan een liedje uit een film (la famille Beliers").
Link naar: Ik vlieg
Oké ik ben geen puber meer, maar de tekst vind ik goed en de liefde spat ervanaf (in de film).

Veel door de natuur en het bos gefietst.
En... De eerste serieuze heuvel gezien, waar ik bij langs fietste 😊
q


En een vraag en wat weetjes:
7 dagen onderweg
475 km ver van huis
Max km op een dag vandaag: 92 km
4 x bij vrienden/familie
3 x bij "vrienden op de fiets"
En vanavond bij " welcome to my garden" 
België heeft "welcome to my garden". Een site waarop mensen hun tuin aanbieden om gratis je tentje op te zetten.
Mijn tentje zit nog in de zak en hoeft er ook hier nog niet uit! 
In de kamer van de oudste zoon die al 2 jaar in Australië is, mag ik slapen.
Samen gegeten onder de volle waslijn 😊

1 opmerking:

  1. Haha, geweldig die waslijn! Alles strak in het gelid😂. Is mij nooit gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen