01 mei 2022

Eerste dag in de Camarque 😀

Goeie morgen Camarque ☀️
Best goed geslapen met een gekneusde rib (ik hing te ver over het zadel, om te kijken of er nog genoeg lucht in de band zat) en verbrandde lippen (van de dagelijkse zon op mijn gezicht). 
Nu aan t ontbijt in het ochtend zonnetje van de Camarque. Het is hier zomers!! Straks een bak koffie op het terras, dan de fiets fixen en daarna kijken waar en hoe ik de komende dagen en nachten door ga doorbrengen.
Na het vinden en plakken van de gaatjes en het oppompen van de band knalde hij weer. 😳 Ik geef het op.
Dit enorme gat is niet meer te dichten. Ik kan mezelf inmiddels wel weer een professionele bandenplakster noemen. 🙂 Met een blaar van het pompen.
Gelukkig had ik gister al een heel eind van de Camarque in de rondte gefietst.🤣
En daarbij is het hier al mooi.
Nu is het wachten op de hulptroepen.
De Airbenb die ik vanaf dinsdag met Bert heb geregeld is nu leeg, ik kan er al in en ze willen me wel ophalen.
Dan kan ik me daar alvast installeren.
Zo lijkt alles weer goed geregeld.
Met fiets en al op de plek voor komende week aangekomen.
Mijn trekkende zwervers bestaan is voorlopig ten einde.

Laatste schone kleding aangetrokken en direct de wasmachine aangezet.
Wat kan ik daar blij van worden.
Een oase van rust hier. Ik hoef nog ff nergens heen. 

En zonder fiets is dat ook niet echt een optie trouwens de Camarque is erg groot!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een trotse tevreden vrouw zie ik op de foto's. Heerlijk! Enjoying to the max 💚

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Mirjam, hartelijk bedankt voor je mooie reisverslag, ik heb er erg van genoten. Ik wens je het allerbeste en hopelijk kunnen we ooit nog eens zo'n mooie reis mee beleven. Groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen