28 maart 2022

Het vereist wat voorbereiding



En als ik dan beetje bij beetje het dromen om ga zetten in een plan, dan is er van alles te doen. Fiets fixen zodat er genoeg mee kan.


Iets bedenken voor wat bagage voorop (jassen en vesten), en achterop (tent, slaapzak, eten en drinken), en dat de spin het plastic om mijn slaapzak niet elke dag kapot trekt.

Zorgen dat er niks mijn remmen blokkeert, waardoor ik geen meter vooruit zou komen hoe hard ik ook trap.


Spulletjes bij elkaar verzamelen die niet gemist kunnen worden. Niet teveel, want anders past het niet. En genoeg plastic tassen šŸ¤” omdat ik nou eenmaal geen pro ben en dus geen pro-waterdichte-tassen enzo heb. 

De fiets is bijna klaar voor de tocht. 
Binnenkort ga ik richting het zuiden. 
5 april stap ik op mijn fietsie. Misschien kom ik tot Veghel en ga dan weer terug. Of rijd ik via de Maas naar BelgiĆ«. Misschien ga ik naar en langs de Saone en de Rhone tot aan de Middellandse zee.  Parc Natural Regional de Camargue aan de monding van de Rhone lijkt me ook leuk! 

We zullen zien, time will tell

Link naar: Why worry now


1 opmerking:

  1. wow,ik begin net te lezen door berichtje in wereldfietsers, dank dat we je mogen volgen, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen